My American adventure

Baseball, senior night, graduation!

Hoi!

Na prom was het voor iedereen al wel een beetje het einde van het school jaar, maar eigenlijk waren er toen nog heel veel leuke dingen die moesten komen!
Op 30 april was de baseball westrijd van de sport fundraiser (alle sporten moesten kaartjes voor de wedstrijd verkopen zodat er geld is voor nieuwe dingen voor de sporten) waar ik met een paar vrienden heen ben gegaan. Na het derde uur mochten we al weg, dus dat was extra leuk! Ondanks dat ik echt bijna niks van baseball begrijp was het heel leuk en het was super lekker weer dus konden we nog even aan onze tan werken haha.
Vrijdag 8 mei was de renaissance assembly op school, dit is een academic award assembly met sketches tussendoor. Amerikanen belonen echt bijna alles, dus hier kon je niet alleen een award voor goede cijfers krijgen, maar ook voor bijvoorbeeld perfect/excellent attendance.
Die dag was ook onze track senior night, normaal gesproken is senior night de laatste home wedstrijd van het seizoen, maar omdat wij er maar een hadden werd die van ons tegelijk met die van soccer gehouden. Van onze coach hadden we allemaal een shirt gekregen met onze achternaam achterop en daarmee moesten we over het veld lopen terwijl onze senior bio werd voorgelezen.
Na de senior night op school zijn we met het hele girls team uit eten geweest en hebben we onze senior presents gekregen. Ineens begon een meisje te huilen, en uit eindelijk zaten we daar met z’n allen te huilen haha.
De donderdag daarna kwam mama alweer! Het was zo raar, maar heel leuk, om haar weer te zien. Op vrijdag had ik graduation practice (het gaat hier echt heel anders dan in nederland en echt alles moet volgens een bepaalde regel), en omdat we allebei toch vroeg wakker waren zijn we gaan ontbijten bij denny’s. Na practice heb ik mama even een rondleiding door de school gegeven en daarna zijn we naar de mall gegaan om een outfit voor graduation te kopen.
Zondag was het graduation day! Het moment event waar iedereen (naast prom) het hele jaar naar uitkijkt. Natuurlijk had iedereen de welbekende cap en gown aan. Om een uur moesten we op school zijn om alles nog een keer door te nemen en om twee uur begon de ceremonie. Het begon met de national anthem (of course), de principal en de super intendent deden een praatje, vier van de class officers hielden een speech, the choir zongen tussendoor een paar liedjes en daarna was het eindelijk tijd voor de diploma’s. Per rij moesten we naar voor lopen om daarna een voor een onze diploma’s te ontvangen (of nouja, voor mij alleen het boekje). Ik was de eerste van mijn rij en ik was echt super bang dat ik verkeerd zou lopen, maar gelukkig is het goed gekomen J
Maandag zijn we naar STL geweest, het was niet helemaal ons plan, maar uiteindelijk zijn we toch in de arch gegaan! Ook zijn we naar Fitz’s geweest om een rootbeer float te drinken. Dit restaurant staat bekend om z’n floats en hij was ook echt heel lekker. Het glas was gevuld met rootbeer en daar bovenop waren vijf mega bollen ijs, zelfs met z’n tweeën kregen we het niet op!
Gister had ik een graduation party van een van mijn vriendinnen, wat super gezellig was! Ze had echt een mega zwembad in haar tuin, dus dat was extra leuk!

Inmiddels heb ik nog maar 15 dagen left in waterloo, aan de ene kant heb ik heel erg veel zin om naar huis te gaan en iedereen weer te zien, maar aan de andere kant wil ik ook helemaal niet naar huis! Gelukkig heb ik nog twee weken om heel erg te genieten van mijn leventje hier!

Liefs Lana

Reacties

Reacties

Allard

Wat zul je weer aan Nederland moeten wennen....Nog veel plezier de laatste paar weken!

Puvk

Wow, zo bizar dat je al bijna thuis bent! Geniet nog even keihard daar!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active