My American adventure

Gastgezin!

Hoi iedereen,


Vorige week donderdag (30-01-2014) werd ik gebeld door Lana van Travel Active dat ik een gastgezin heb!
Ik kom volgend jaar te wonen in het plaatsje Waterloo in de staat Illinois. Het is een klein plaatsje met ongeveer 10.000 inwoners, maar wel vlakbij een grote stad, St. Louis. Aangezien het een kleine plaats is waar ik kom te wonen kom ik ook niet op een mega grote high school, dus ik hoef ook niet bang te zijn dat ik verdwaald raak in school haha. Gelukkig is deze school wel wat dichter bij huis dan de school waar ik nu op zit, hij ligt maar 2 mile van het huis af (nooit meer vroeg opstaan!)
Het gezin bestaat uit vier mensen, twee ouders en twee kinderen. Een zoon van 15 en een dochter van 11. Ze hebben een heel leuk hondje die heel erg lijkt op rikkie. Na heel wat gelezen te hebben over hen in de mail die ik van TA kreeg leek het me al een super leuk gezin, want ze hebben veel dezelfde interesses en ze kwamen ook super aardig over. De volgende avond heb ik meteen een mail naar ze gestuurd en al heel snel kreeg ik een mail terug met heel veel vragen. Zondag hebben we geskyped wat echt heel gezellig was.
Voor mij hebben ze nog een andere student gehad, een duitse jongen die voor maar een semester kwam dus hij is net weg.
Nu alleen nog slagen en dan is het echt zeker dat ik ga, ik kan niet wachten tot dat het augustus is!


Liefs Lana

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active