My American adventure

Senior nights en laatste tenniswedstrijd

Hoi allemaal,

Tennis, tennis, tennis, dat was zo ongeveer 80% van de afgelopen twee weken.
Dinsdag zeven oktober speelden we de laatste thuis wedstrijd van tennis, ook wel senior night genoemd. Toen ik 's morgens met de schoolbus het schoolterrein op reed stonden er drie hele grote borden in de vorm van een tennisbal in het gras met de namen van de seniors uit het team in het gras, na de wedstrijd hield de coach een praatje over ons (seniors) en iedereen had wat lekkers meegenomen om te eten na de wedstijd, super gezellig!

Donderdag avond speelde ons volleyball team de pink out game (wedstrijd tegen borstkanker) en ben ik daar heen gegaan met vriendinnen. Omdat ik nog nooit bij Denny's was geweest besloten mijn vriendinnen dat het wel tijd was om mij kennis te laten maken met Denny's. Aangezien echt alles hier nu een pompoen smaak heeft besloot ik om een pompoen milkshake (aka heaven) te nemen.

Ondanks dat we op vrijdag vrij waren stond ik om half acht alweer in mijn tenniskleren klaar om te gaan tennissen, althans, dat dachten we. Nadat we een uur naar Triad gereden hadden bleken de banen te nat te zijn om te spelen en toen ze eindelijk droog waren begon het keihard te regenen, dus na een uur in de bus gewacht te hebben konden we weer terug richting huis.. Gelukkig zijn we op de terug weg wel bij Cracker Barrel gestopt om wat te eten dus dat maakte een hoop goed. Al had ik liever wat langer in m'n bed gelegen haha.
's Avonds was het Senior Night bij de football game, deze stond niet alleen in het teken van alle senior football players, maar in het teken van alle seniors die een sport spelen/ die in de band zitten. Iedereen moest naar voren lopen met zijn/haar ouders (of host parents in mijn geval) en dan werd er een praatje gehouden over wat je allemaal bereikt hebt in je high school carriere en wat je post hight school plannen zijn. Het was wel grappig want iedereen had een hele waslijst aan clubs en sporten waar ze bij hebben gezeten, maar omdat ik hier natuurlijk nog maar zo kort ben was mijn praatje heel kort.
Ik hoopte op een leuke laatste wedstrijd, want ik begin football nu eindelijk echt een beetje te begrijpen, maar helaas was de tegenpartij veel beter en heeft het de hele wedstrijd geregend dus zijn we in de derde quarter maar naar huis gegaan. Hopelijk haalt ons team de play offs zodat we nog wat (hopelijk leukere) thuis wedstrijden hebben!

Zaterdag hadden we weer een wedstrijd en aangezien het weer in Triad was moeten om half zeven (!!!) al verzamlen. Het was super koud, maar gelukkig geen regen dus konden we wel gewoon spelen

Laughing
. Naast de tennisbanen speelde het JV football team van Triad hun wedstrijd en nu is het gebruikelijk om voor een sportwedstrijd het volkslied te spelen, maar ik als Nederlander dacht dat dit alleen voor de football players en hun toeschouwers was, tot dat iedereen ineens stopte met spelen en met de hand op de borst het volkslied ging zingen. Weer een ervaring rijker.

Op zondag maakte ik dan eindelijk een appeltaart voor mijn gastgezin en volgens mij is die heel erg in de smaak gevallen want binnen een dag was die op!

Afgelopen maandag was het Columbus day, dus hadden we een vrije dag. (Ik heb dan geen herfst vakantie, maar wel vaak genoeg een weekend van drie of vier dagen, dusik heb niks te klagen!). In het ziekenhuis waar Lori werkt hebben ze een groep ouderen die een paar keer in de maand samen komen om wat leuks te doen of om te lunchen in het ziekenhuis, dit keer hadden ze een lunch in het ziekenhuis en heb ik met nog twee andere exchange studenten (een uit oekraine en een uit azerbajian) een presentatie gegeven over ons land. Ze waren allemaal heel erg onder de indruk van alle fietsen in Nederland, ze konden nauwelijks geloven dat wij zoveel met de fiets doen!

Dinsdag zijn we weer naar Triad gegaan om te spelen (weer geen school yay), maar helaas hebben we het niet heel goed gedaan en zijn we als vijfde van de zes scholen geeindigd, achja het is beter dan laatste, toch?!
Vrijdag hadden we weer een wedstrijd (de aller laatste van het seizoen

Cry
) en speelde ik dubbels. Helaas verloren we, dus lagen we er al meteen uit.
Helaas is het tennisseizoen nu echt over. Ik heb een super leuke tijd gehad met alle meiden uit het team en het liefst had ik gewild dat we het hele jaar tennis hadden want het was altijd super gezellig en het is gewoon leuk om te tennissen. Ik vraag me trouwens ook heel erg af wat ik nu met al m'n tijd ga doen want de afgelopen twee maanden waren doordeweeks bijna alleen maar tennis haha.

Zaterdagochtend heb ik geholpen bij een 5k run en 's middags ben ik met twee vriendinnen naar de high school play geweest, echt een hele leuke en grappige voorstelling! Daarna heb ik eindelijk the fault in our stars gezien (ja nu pas!) en ik heb de film kunnen kijken zonder tissues nodig te hebben, vraag me niet hoe. Op pinterest kwamen we een recept tegen van white chocolate pumpkin snicker doodles dus besloten we die te maken (volgens mij begin ik langzamer hand in een pompoen te veranderen), natuurlijk waren ze veel te lekker en aten we er veel meer dan dat we eigenlijk zouden moeten doen.

Liefs Lana

Reacties

Reacties

Ilona

Hoi Laan. Ik heb nog wel een heerlijk pompoensoep recept voor je als je dat aan kan haha. Jammer dat het tennissen is gestopt maar misschien doen ze in de winter een andere sport? Heel veel plezier weer de komende weken. Liefs Ilona

Puck

Je schrijft zó leuk!

Allard

En welke sport na al dat tennissen? Je hebt een geweldige tijd daar!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active