My American adventure

Nog een paar uur!

Hoi allemaal,

Morgen ochtend is het dan eindelijk zo ver, de dag dat ik naar Amerika ga! Mijn koffer is dicht (en precies 23 kilo), gelukkig ging dit veel makkelijker dan gedacht.
Ik heb super veel zin om naar Amerika te gaan, maar hoe dichter bij het komt, hoe moeilijker het wordt. Van veel mensen heb ik al afscheid genomen, dus nu komt het allemaal wel heel dicht bij.

Nog precies 15 uur en dan gaan we de lucht in! We hebben een hele leuke groep in NYC, dus de eerste drie dagen worden zeker weten heel leuk!

Liefs Lana

P.S. als je op de hoogte wilt blijven kun je rechts onderin je email adres achter laten, zodat je elke keer wanneer ik een verhaal schrijf een mailtje krijgt

Ilona

Het grote avontuur gaat dan eindelijk beginnen. We wensen je heel veel succes. Je bent een super meid dus het gaat je zeker lukken. Hele dikke knuffel Ilona en Marlotte

Antoinette van der Horst

Heel veel plezier, geniet ervan, prachtige ervaring!

Allard

Geniet nog even van de laatste paar uur thuis.....daarna op naar het grote avontuur en een prachtige uitdaging! Het wordt een onvergetelijke ervaring

Marlotte

Heel veel plezier daar in Amerika! Maak er een leuke tijd van! X

gerard wagemaker

nog heel even en dan ..... Super, geniet ervan

Mariëlle Maaswinkel

Hele goede reis Lana, heel veel plezier in NYC en mooie avonturen daarna!! Heel leuk dat we je op deze manier kunnen volgen!

Laura

Lieve Lana,

Dat is snel gegaan! Goede reis & geniet!
Liefs Wilfred & Laura

Anita

Heel veel succes,plezier en wijsheid toegewenst.Ben er van overtuigd dat jou dat gaat lukken.Goede reis!
Groetjes de buurtjes????